29 września 2017

Wymianka na dzień kawy

Dziś dzień kawy - święto idealne dla mnie :)
Nie wyobrażam sobie dnia bez wypicia 2-3 kaw i to od niej zaczynam swój dzień ;) Obowiązkowo z mlekiem, czasem z odrobiną cukru. Ale nie pogardzę i taką z syropem czy bitą śmietaną :) Pytanie tylko czy to nadal kawa, czy już deser ;)

Jeszcze latem zapisałam się na wymiankę kawową u Kasi. Dziś czas, by pokazać co otrzymałam i co przygotowałam w ramach tej zabawy.

Przesyłka do mnie przyleciała od Asi Jart's. Jestem zachwycona!!! Przecudna kosmetyczka - wyobrażam sobie ile pracy kosztuje uszycie takiego niby drobiazgu. A obok wyjątkowa i bardzo oryginalna kartka z pozdrowieniami :) W przesyłce znalazło się także coś słodkiego, kawkowego oraz... torba na zakupy z papugami :) Uwielbiam takie torby wielokrotnego użytku :) 





Asiu, jeszcze raz pięknie Ci dziękuję za prezent!!!

* * *

Kawowa paczuszka przygotowana przeze mnie poleciała do Gosi.

Poduszeczka na igły - z obu stron wyszyłam wzory Lizzie Kate i kartka z kubkiem kawy:






oraz przydasie, coś słodkiego i maseczka do twarzy:


Dziękuję Kasiu za zorganizowanie kolejnej super zabawy :)
A Wam życzę dziś wszystkiego kawowego :D

11 komentarzy:

  1. Super wymianka:) Fajne rzeczy przygotowałyście dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kawę. Każdy dzień zaczynam od niej. Szkoda, że nie wiedziałam o tym święcie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że dzisiaj jest dzień kawy. Ja osobiście zaprzestałam picie kawy naturalnej jakiś miesiąc temu, a przerzuciłam się na kawę zbożową :) zobaczymy na jak długo.. A upominki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie upominki są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenciki otrzymałaś. Jeszcze raz dziękuję za moją wypasioną kawową pakę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prezenty, a kosmetyczka extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła wymianka :) Zapachniało aż kawą! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja niespodzianka doszła:) więc mogę powiedzieć challenge completed!
    Dzięki za wspólną zabawę - pozdrawiam ps. piękne rzeczy wyhaftowałaś na wymiankę ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kawowa wymianka :), ja kawy nie lubię, a raczej pić jej nie mogę bo źle się czuję. Ale jutro już wiem co rano wypiję :) gorącą czekoladę z bitą śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)